ר"ע ירושלים ליאון בריאיון: "בשבוע האחרון ירדנו בחצי במספר המאומתים"

    אסתי פלד No Comments on ר"ע ירושלים ליאון בריאיון: "בשבוע האחרון ירדנו בחצי במספר המאומתים"

    ראש עיריית י-ם משה ליאון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מעדכן כי במהלך הלילה ייתכן ומספר שכונות בעיר יוחלט לגביהם כי יוחזרו ללימודים לאור שינויים חיוביים במדדים. ליאון הסביר את האיטיות ביציאה מהסגר, "יש פה החלטות קשות שצריך לקבל. רוצים להגיע לפסח נקיים ללא קורונה"

    צילום: פלאש 90
    17:44
    07.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד מבית חאנון: הושמדה מנהרה שהגיעה כמעט עד לגדר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ר"ע ירושלים משה ליאון התראיין הרב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן עדכן על מצב הקורונה בעיר,  "רואים ששיעור המאומתים בקרב המבוגרים נמוך מאוד, ולכן החיסונים יחזירו אותנו לשגרה". ליאון סיפר "אנחנו עוברים עם רכבים בשכונות שמודיעים על מרכזי החיסונים שפתוחים לתושבים".

    על הביקורת הקשה כנגד אי פתיחת מוסדות החינוך בחלק מהשכונות, הבהיר ליאון כי "הממשלה קובעת את המדיניות ואיזו שכונה מוגדרת אדומה ואיזה צהובה. ועל פי זה פותחים את מוסדות החינוך. ובנוסף צריך אחוז מחוסנים גבוה". ליאון הבטיח, "אנחנו עובדים לפי החלטות הממשלה, אנחנו נעשה הכל כי שכונות שעומדות במדדים הם יפתחו ללימודים. אני מקווה שהערב מספר שכונות ישתנה להם הצבע והם יוכלו לחזור ללמוד".

    ליאון סירב להצטרף למבקרי הממשלה והסביר בהיגיון את האיטיות בה יוצאים מהסגר, "זה לא בגלל שזה ממשלת מעבר, אלה יש כאן החלטות שקשה מאוד לקבל. אנחנו בתקופה שלא רוצים לקחת סיכון, אלה שנגיע לפסח נקיים עם כל המשפחות. לכן מושכים את הזמן להגיע לפסח שנהיה יחד עם המשפחות. יש חשש שאם נזדרז תהיה עוד פעם התפרצות של המגיפה".

    ראש העיר סיפר על הקצב הגבוה בירידת המאומתים בעיר, "יחל שינוי משמעותי בירושלים בשבוע האחרון, ירדנו לחצי מאומתים, כרגע יש 8,200 מאומתים, בשיא הגענו ל-16 אלף מאומתים. היום מספר המאומתים היה לנו 200 והחלימו 570 אנחנו מתקדמים למטרה וכל הזמן משתפרים".

     



    0 תגובות